🔥Dapatkan Promosi Sisfel Vitamin C Berries Harini. Lihat katalog untuk info lanjut🔥 Shop Now!
icon-search
icon-search
  • new look serum.jpg
  • kandungan serum.jpg
  • serum.jpg
  • serum sesuai utk.jpg
  • serum 1.jpg

Sysfel Serum with Apple Stem Cell

RM 79.00
- +
icon-cart Add to Cart
Home

Pasti selalu dengar istilah Hyaluronic Acid kan?

Dalam serum sysfel ada terkandung Hyaluronic Acid tau.

So apa manfaat Hyaluronic Acid ni untuk wajah?

🌸 Meningkatkan penghidratan kulit.

🌸Mengurangkan garis halus dan kedutan.

🌸Memperbaiki tekstur kulit.

🌸Meningkatkan keanjalan kulit.

Sebab tu Serum Sysfel ni bagus untuk kulit wajah kita, sebab dia mengandungi Hyaluronic Acid yang mampu melembapkan kulit wajah.

Cara pemakaian serum :
1. Pakai 2 kali sehari iaitu waktu siang & malam.
2. Waktu siang boleh pakai selepas mandi dalam 10 minit macam tu boleh  apply serum.Jika duduk rumah atau tengah hari tu nak solat kan, cuci sahaja macam biasa. jika tak nak pakai pun selepas itu pun tiada masalah.
3. Kalau waktu malam , pakai sebelum tidur. Seeloknya lagi 30 minit sebelum nak tidur tu pakai . Tapi jangan main pakai je, pastikan muka bersih atau better cuci muka terlebih dahulu.
4. Serum lagi sesuai anda pakai sebelum moisturizer dan selepas pakai toner. Jika tidak pakai pakai toner selepas cuci muka, bagi muka kering dulu,kemudian baru pakai serum.
5. Ratakan satu muka, kemudian boleh sambung skincare routine anda yang lain.

Your Cart
Your cart is currently empty.
Continue browsing here.